Τα σχόλια στις αναρτήσεις δίνουν κουράγιο στους δασκάλους και στους μαθητές να συνεχίζουν το δημιουργικό τους έργο. Γράψτε και τη δική σας γνώμη πατώντας στο σύνδεσμο των σχολίων, στο τέλος κάθε άρθρου.

Σελίδες

15/6/10

Αφιερωμένο στο σχολείο μου, που τόσο πολύ το αγαπώ

Από μικρό παιδί που μπήκα στο δημοτικό όλα μου φαίνονταν αλλιώτικα. Το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και τώρα, που οι πόρτες του δημοτικού θα κλείσουν και θα ανοίξουν του γυμνασίου. Αφήνω πίσω μου τους φίλους μου, την παρέα μου και το σχολείο μου. Με πολλά δάκρυα θα αποχαιρετήσω το δημοτικό που τόσο πολύ το αγαπώ. Τα μάτια μου με δάκρυα θα γεμίσουν και οι πόρτες του γυμνασίου θα ανοίξουν. Όλα θα αλλάξουν τώρα στο γυμνάσιο αλλά τίποτα δεν θα μου ξαναθυμίσει τις πανέμορφες στιγμές που πέρασα στο 52!!!!!!!!
Αφιερωμένο, τώρα που φεύγω για το γυμνάσιο !!!!
Αγγελική Ματαλιωτάκη

2 Σχόλια. Πάτησε εδώ για να γράψεις τη γνώμη σου:

Ανώνυμος είπε...

ax re atzela me ekanes k eklaca me sigkinises

ΕΙΡΗΝΗ ΒΑΡΔΑΚΗ

Αλέξια Παναγιωτάκη είπε...

μπραβο Αντζελιο μου...ποιήτρια θα σε κάνω...


η ξαδερφούλα σου

Δημοσίευση σχολίου

Θα μας ευχαριστούσε αν βλέπαμε ποιος σχολιάζει τα άρθρα μας.
Οι μαθητές του 52ου Δημοτικού Σχολείου

(Αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό επιλέξτε Ανώνυμος. Για να φανεί το όνομά σας θα πρέπει να το γράψετε στο σχόλιο)