Τα σχόλια στις αναρτήσεις δίνουν κουράγιο στους δασκάλους και στους μαθητές να συνεχίζουν το δημιουργικό τους έργο. Γράψτε και τη δική σας γνώμη πατώντας στο σύνδεσμο των σχολίων, στο τέλος κάθε άρθρου.

Σελίδες

16/6/11

Τα ποιήματά μας

Ο ΑΕΡΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!

             Ειμαι ο αερας.
             Ο ποιο δυνατος αερας.
             Φτανω στο τελος του κοσμου.
             ΤΑΞΙΔΕΥΩ
             Βλεπω τον ηλιο και τον χαιρετω
             Τα βουνα....τα χωραφια.....
             ΤΑΞΙΔΕΥΩ
             Καθε πρωι δροσιζω τον κοσμο
             Τον χαιρετω τον αγκαλιαζω.
             ΤΑΞΙΔΕΥΩ
             Σωζω τα βουνα τα χωραφια
             Σωζω ολο τον κοσμο με την υπαρξη μου.
             ΤΑΞΙΔΕΥΩ
             Οταν συναντω φωτια δινω μαχη μαζι της
             Ομως εγω την νικω ειμαι ο δυνατος ΑΕΡΑΣ.
             ΤΑΞΙΔΕΥΩ
             Ειμαι χαρουμενος που ζω
             Παρολο που δεν με βλεπει κανεις.
             Κλαιω απο την χαρα μου που βοηθαω τους ανθρωπους
             Γιατι ειμαι ο δυνατος ΑΕΡΑΣ που ταξιδευει σε ολο τον κοσμο.
             Ειμαι ο σωτηρας του κοσμου.
             Γιατι για μενα ειμαι ενας  ΘΕΟΣ.
             ΕΙΜΑΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!
            
            
Η   ΦΩΤΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ
Είμαι  η  φωτιά  που  καίω,  καίω,  καίω.
Είμαι  η  κόκκινη  φωτιά.
Και    αρχίζω  από τον   ήλιο  και   τελειώνω   στη  γη.
Καίω,  καίω,  καίω.
Και  έλεγε  το  τραγούδι  κάθε  μέρα  στη  γη.
Όταν  είναι  πρωί  λάμπω  και  ζεσταίνω  τη  γη.
Καίω,  καίω,  καίω.
Και  το  βράδυ  κρύβομαι.
Καίω,  καίω,  καίω.
Και  όταν  είμαι  στον  κόσμο  καίω,  καίω,  καίω.
Μέσα  από  την  Κρήτη  είμαι.
Ερημιές  φαράγγια  και  πολιτείες.
Καίω,  καίω,   καίω.
Με  την  Άνοιξη  το   καλοκαίρι  ζεσταίνω  τα πάντα ! ! !
Καίω, καίω, καίω ! ! !
Όταν  ταξιδεύω  ψηλά  βλέπω τον   κόσμο   όλο.
Και  τα   φυτά  με    χαιρετούν    καίω,  καίω,  καίω.
Και μ’αρέσει πολύ , ταξιδεύω  παντού .
Καίω , καίω , καίω .
Είμαι  ευτυχισμένη ταξιδεύω   ολημερίς.
Καίω , καίω , καίω .

0 Σχόλια. Πάτησε εδώ για να γράψεις τη γνώμη σου:

Δημοσίευση σχολίου

Θα μας ευχαριστούσε αν βλέπαμε ποιος σχολιάζει τα άρθρα μας.
Οι μαθητές του 52ου Δημοτικού Σχολείου

(Αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό επιλέξτε Ανώνυμος. Για να φανεί το όνομά σας θα πρέπει να το γράψετε στο σχόλιο)